A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради Дніпропетровської області

Графік та план проведення засідань атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти, молоді, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради у 2025-2026 навчальному році

Дата: 20.10.2025 08:40
Кількість переглядів: 39

ЗАТВЕРДЖЕНО

атестаційною комісією відділу освіти,

культури,  молоді   та   спорту

Криничанськоїї селищної ради

 (протокол №1 від 17 жовтня 2025 року)

 

Графік та план проведення засідань атестаційної комісії ІІ рівня

відділу освіти, молоді, культури, молоді та  спорту Криничанської селищної ради у 2025-2026 навчальному році

 

Дата

Заходи

Форма

Відповідальні

До 20.09.2025

Створення атестаційної комісії

Наказ

Одринська І.Д.

17.10.2025

Засідання атестаційної комісії №1:

Затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації в наступному календарному році;

- Визначення строків проведення їх атестації;

- Затвердження графіка та плану проведення засідань атестаційної комісії;

- Визначення строку та адреси електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів (у разі подання в електронній формі).

Протокол

Секретар АК

До 20.10. 2025

- Оприлюднення інформації на веб-сайті відділу освіти, культури, молоді  та  спорту Криничанської  селищної ради (відповідно пунктів 1,2 ІІІ розділу Положення: список чергової атестації, графік засідань АК, строки, адресу електронної пошти для подання документів)

Інформація

Секретар АК

Із 20.10 до 30.10.2025

- Подаються документи, в паперовій чи електронній формі, що свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення педагогічного працівника, що атестується чергово.

Портфоліо

Педагогічний працівник, який атестується

 Із 20.10 до 30.10.2025

- Реєстрація документів.  

Електронний варіант документів (формат РВЕ, кожен документ в окремому файлі) надсилається на адресу електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів в електронній формі з підтвердженням про отримання.

Журнал реєстрації

Секретар

До 20.12.2025

- Прийняття заяв від педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, але не включені до списку та включити до списків (за потреби);

- Прийняття заяв від педагогічних працівників для проведення позачергової атестації за формою, наведеною в додатку 1 Положення про атестацію (за лотримання умов п.6 розділу 1 Положення)

Заява

Список

Секретар

АК

23.12.2025

Засідання атестаційної комісії:

 - Затвердження окремого списку педагогічних працівників, які підлягають позачерговій атестації (за потреби);

- Визначення строків проведення їх атестації

Протокол

Секретар

АК

 

До 30.12.2025

- Оприлюднення інформації на веб-сайті відділу освіти, культури, молоді та спорту  Криничанської селищної ради (доповнений список на чергову атестацію, список позачергової атестації, строки, адресу електронної пошти для подання документів)

Інформація

Секретар АК

Із 30.12.2025 до 10.01.2026

- Подання документів, в паперовій чи електронній формі, що свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення педагогів

Портфоліо

Педагогічний працівник, який атестується

 Із 30.12.2025 до 10.01.2026

- Реєстрація документів 

Електронний варіант документів (формат РВЕ, кожен документ в окремому файлі) надсилається на адресу електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів в електронній формі з підтвердженням про отримання.

Журнал реєстрації

Секретар АК

22.01.2026

Засідання атестаційної комісії:

Про розгляд документів педагогічних працівників, які атестуються;

- Перевірка їх достовірності, за потреби, встановлення дотримання вимог пунктів 8, 9 розділу I Положення;

 - Оцінка професійних компетентностей педагогічних працівників з урахуванням їх посадових обов’язків і вимог професійного стандарту (за наявності);

- Прийняття рішення, за потреби, для належного оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника про вивчення практичного досвіду його роботи,  визначення зі складу членів атестаційної комісії членів, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, а також затвердження графіка заходів з його проведення.

Протокол

Секретар, члени АК

До 01.03.2026

Аналіз практичного досвіду роботи педагогічних працівників (за потреби).

Довідка

Члени АК

21.04.2026

Засідання атестаційної комісії по прийняттю рішення про результати атестації педагогічних працівників.

Протокол

Секретар АК

24.04.2026

 

 

 

 

 

До 01.05.2026

 

- Надання атестаційних листів педагогічним працівникам під підпис/надсилання на електронну адресу із підтвердженням про отримання;

- Видання наказу про результати атестації;

- Подання наказу до централізованої бухгалтерії відділу;

- Проведення тарифікації (за потреби)

Журнал реєстрації

Наказ

Тарифікація

Секретар

Начальник відділу

Директори

 

 

Секретар атестаційної комісії                                                  Надія РУДЕНКО


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень